Jumaat, 25 Mei 2012

peringatan untuk diri!!!


dulu-dulu rajin jugalah aku update status kat facebook...
rasa seronok pula bila buat begitu...
lama-lama terdetik rasa annoying dengan diri sendiri...
rasa seperti 'apahal aku nak kasitau dekat semua orang apa aku nak buat dan mana aku nak pergi sedangkan orang yang wajib tau adalah laki aku je?

kita tidak tahu siapa yang memerhatikan kita...
juga tidak tahu adakah orang yang baik depan kita betul-betul menyukai kita seperti di riak wajahnya...
atau ada udang di sebalik batu...
manalah tahu kekerapan kita mengemaskini status membuatkan orang menyampah...
lebih-lebih lagi orang yang nampak sahaja luaran baik namun di dalam hati busuk sebusuknya...

entri ini juga ingatan untuk aku jugak sebab emak makin kerap pesan jangan terlalu melebih-lebih di dunia fana ni...
musuh dalam selimut lebih bahaya dari musuh yang terang di depan mata....

hehhehe:)

Tiada ulasan: