Selasa, 27 Disember 2011

kesakitan yang sukar dibendung lagi...

Asslammualaikum...

dari malam tadi perutku ini memulas2...
sudah berapa kali masuk tandas pun tak tc ahu....
ingatkan pagi tadi akan baik tetapi makin menjadi2 pula...
lantas terus ke Klinik Medik mendapatkan rawatan...
Alhamdullillah ubat yang diberi amat berkesan...
cirit birit telah berhenti dan perutku kembali normal seperti sedia kala...
hasil apabila berjumpa dengan doktor adalah aku mendapat MC,hehehe..
berat masil kekal pada kiraan 58kg...
kira oklah tu sebab 3 hari balik kampung makan sahaja kerja aku...
jadi selepas ini sesi diet kembali lagi....
tiada istilah putus asa walaupun belum mencapai piawaian yang sebenar...
harus belajar bersabar dan berusaha lebih gigih lagi...

sempat juga aku cucuk 5 bulan untuk si kecikku itu...
berat terkini Iqi adalah 7.1 kg...
hairan juga aku apabila melihat hasilnya itu...
sebab fizikalnya memang kecik...
kata orang mewarisi dari babah dia...
keseluruhan aku sangat berpuas hati dengan perkembangan Iqi....

moga pada bulan2 yang seterusnya hero kecikku itu akan membesar dengan baik dan sejahtera!!!!!

adios.............

1 ulasan:

wanie berkata...

keciik-kecik cili padi si iqi tue.sama aktif macam parent dier.rindu sama itu budak kecik...