Isnin, 5 Disember 2011

annual dinner tunggu aku datang!!

Asaalammualaikum w.b.t

hari ini walau apapun terjadi aku harus ceria...
datanglah bertalu- kerja tidak aku hiraukan semuanya itu...
kerana malam ini akan menghadiri annual dinner syarikat wan bekerja...
selain dari makan tugas aku adalah menangkap sebanyak mana gambar sepanjang wan berlakon di atas pentas...
katanya jadi pak pacak sahaja
pak pacak pun pelakon juga kan,hehehhehe

pakaian aku memang sangat ringkas...
pakai blaus dan skirt yg berwarna hitam...
kasut pula bertumit tinggi warna hijau...
kata wan biar ringkas tapi menarik...

"hitam itukan menawan"

tidak sabar rasanya mahu ke annual dinner tersebut
cuma aku harap janganlah lewat sangat majlis itu berakhir...
nanti mengantuk pula aku ke pejabat...
hahhahaha

notakaki:harus turunkan lagi berat badan kerana apabila mengenakan baju kurung lama2 bahagian dada dirasakan terlalu sempit...pinggang dan pinggul sudah lulus dengan cemerlang!!!!

Tiada ulasan: