Jumaat, 30 Disember 2011

kejutan yang membahagiakan.....

Assalammualaikum...

pulang2 sahaja ke rumah semalam wan telefon katanya sudah ada di rumah...
terkejut juga sebab jarang dia akan balik awal...
katanya tidak perlu masak sebab dia sudah tapau makanan...
bagus sangat memahami agenda aku untuk tengok episod akhir Tentang Dhia...
buka sahaja pintu rumah ada satu bungkusan dan sekeping kad bertulis untuk NOR BAIZURA aka ZUERA dia atas meja makan...
terus buka bungkusan itu dan rasanya mahu menjerit apabila mengetahui isi kandungannya...
tak sangka penghujung tahun baru ini dapat hadiah dari seseorang yang istimewa....

memang tidak pernah termimpi akan mendapat kejutan yang sebegini...
dan seingat akulah inilah kali pertama aku alaminya...
pada orang lain apalah sangat tetapi pada aku ianya mempunyai makna yang besar...
tetiba rasa hendak menangis apabila sedang menulis entry ini...



yuhuuuuuu inilah hadiah kecil dari Encik Mohd Ridzuan....
gembira teramat sangat hinggakan banyak kerja hari ini pun tidak dihiraukan...
sukaaaaaaaa bangat!!!

"kepada suamiku terima kasih atas pemberian kamu itu...saya sangat2 menghargainya..akan saya jaga ianya seperti nyawa saya sendiri...
sayang kamu banyak2!!!!"

Tiada ulasan: