Selasa, 24 Julai 2012

kudapan untuk hero kecil!!!


sebenarnya ini percubaan pertama aku mendedahkan iqi dengan buah-buahan...
walaupun ramai kawan-kawan yang cadangan menu itu...
tak pernah langsung terlintas di hati mahu bagi dia makan...
entah macamana semalam tergerak hati mahu beli pisang dan limau...
jadi malamnya aku buatlah menu ini mengikut acuan aku sendiri....



gaul saja pisang,limau dan anggur dengan yogurt...
belek-belek peti ais ada buah anggur...
makanya tambahkan dan jadilah seperti ini...
hasilnya amat menggembirakan hati...
dari pemerhatian aku iqi lebih suka pisang dan anggur...
limau pula bila dirasa masam mencuka muka dia...
sudah-sudahnya dia buat tak endah langsung limau itu...
saja aku campurkan dengan yogurt...
untuk mencantikkan resepi yang ringkas ini,heheheh....

oklah tue kan....
asal dia makan cukup baik pada aku:)...

1 ulasan:

Mayudi + Asniza = Alya + Alesya berkata...

wahhh ,, seronoknyer tengok gambar ,, meriah gitu,,, nak sikit bleh,, makan sejuk sejuk plak,,, puhhhhhh
,,, syabas Zura...semoga menjadi mama yg comel,,,