Jumaat, 25 November 2011

maaf ye......saya bukan begitu orangnya!!!!

hahha mahu tergelak jua apabila membawa komen dari seorang hamba Allah yg perasan dirinya bagus...
kenapa mahu berpanas hati jika kamu melakukan perkara yg betul...
seandainya niat kita betul tidak perlu diterangkan dan dihebahkan pada orang lain....
biarlah semuanya dinilai sendiri oleh orang lain....
tidak paham aku dengan manusia yg sebegini....
seperkara lagi mana2 entry aku memang tidak pernah ditujukan kepada sesiapa pun...
ianya sekadar luahan dan peringatan kepada aku sendiri...
kalau boleh aku tidak mahu bermusuh dengan sesiapa didalam dunia maya ini....
tidak henti2 hendak mengganggu ketenteraman orang lain...

jangan menuding jari terhadap orang lain jika apa yg kita lakukan itu betul...
perkara yg dulu usah diungkit2kan balik...
semacam orang yg tidak profesional...
walaupun aku masih hijau dalam bolgger ini namun aku masih menghormati otai2 bloger yg lain...
pada aku isu yg remeh temeh tidak perlulah diperbesarkan....
buat apalah kita mahu bermusuh kerana ianya tidak mendatangkan manfaat...

soal dengki memang tidak pernah wujud langsung....
perlukah aku mempunyai perasaan demikian sedangkan aku bahagia ketika ini...
sangat-sangat bahagia ok!!!!!!
sila cermin keluarga kamu dahulu sebelum memperkatakan tentang orang lain...
dan kamu pula bukanlah cantik sangat sehingga perlu aku ada rasa demikian...
apa yg kamu ada sehingga entry yg aku tulis seolah2 ditujukan buat kamu
baca dan fahamilah apa yg aku maksudkan...
dikatakan sudah lama dalam dunia blogger namun tingkah laku tidak ubah seperti anak2 kecil yg tidak matang...
senang kata langsung tidak bertamadun....
kamu pun bukannya baik sangat dalam penulisan sebab terkadang apabila dicuit sedikit rakan2 sekerja yg lain terus hebahkan kepada umum....
seolah2 kamu sahaja yg betul dan sempurna....
kan aku dah buka pekung kamu.......
sabar manusia ada batasanya tapi tolong hormati hak individu lain....

sekali lagi diingatkan bahawa PENULISAN AKU TIDAK ADA KENA MENGENA DENGAN ORANG LAIN...APA YG AKU TULIS SEKADAR UNTUK PERINGATAN DIRI SENDIRI.TIDAK PERNAH DITUJUKAN KEPADA MANA-MANA INDIVIDU.JANGAN CEPAT MELENTING JIKA ENTRY AKU ITU BUKAN MENGGAMBARKAN DIRI MANA-MANA PIHAK.TIDAK PERLU MELUAHKAN PERASAAN KEPADA UMUM DAN MEMINTA SIMPATI KEPADA PEMBACA YG LAIN.BELAJARLAH BERMUHASABAH DIRI SELALU AGAR DITERANGKAH HATI!!!

notakaki:tak pasal2 kurang pahala pada penghulu segala hari ini...

damnnnnnnnnnnnn!!!!!!

Tiada ulasan: