Khamis, 3 November 2011

drama kegemaranku kini....

sekarang ini siri drama yang aku tengah layan adalah Soffiya selain Cinta Elysa...
aku adalah peminat tegar drama Melayu termasuklah Nurkasih yang ditonton hampir sejuta rakyat Malaysia....
drama Soffiya ini berjaya menarik perhatian aku....
kalau terlepas episod aku tengok kat tonton.com.my kan...
senang dan mudah!!

fuuhh..dari episod permulaan aku tonton memang sadis yang amat.
ada juga kadang2 aku teremosi tengok kejahatan ayah si Soffiya ni....
sekarang ini aku geram dengan watak Fiona itu...

berkesan juga lakonan izara aishah ni...

ada sahaja akal ini dalam mahu memusnahkan si Soffiya kan?

kita tunggulah bagaimana penamat drama ini...

harap2 Soffiya ini akan tegas sikit dalam episod yg akan datang....
lembut sangat...
tak sesuai di zaman serba millenium ini!

syabas kepada TV3 kerana menyiarkan drama yg bermutu dan memenuhi citarasa penonton...

terbaek la TV3....

Tiada ulasan: