Selasa, 19 Jun 2012

makanan iqi vs makanan babah!!!


balik dari tengok wayang petang semalam terus ke dapur...
ada 2 hidangan untuk 2 orang yang berbeza...
1 untuk hero kecil dan 1 untuk hero besar...







inilah masakan ala-ala ringkas dari aku...
bukan susah manapun...
iqi langsung tiada selera dengan bubur...
pujuklah macamana pun dia akan memberontak...
jadi gigihlah aku kini menyediakan hidangan untuk dia...
mujurlah dimakannya sampai licin...

untuk babah aku langsung tiada masalah...
mood memasak bergantung kepada situasi dan bahan yang ada dalam peti sejuk...
syukur sebab setakat ini belum terdengar lagi permintaan dari wan untuk aku masak itu dan ini...
apa saja yang aku masak dimakannya hingga menjilat jari habis...


notakaki:oh...minggu depan cuti-cuti malaysia bermula...teruja beb!!


Tiada ulasan: