Selasa, 12 Jun 2012

dumex selamanya!!

pernah jugalah aku tukarkan susu dutch lady untuk iqi...
kesannya adalah dia muntahkan balik...
kira-kira dalam 3 hari begitulah keadaannya...
selepas insiden itu aku malas mahu tukar susu lain lagi...
biarlah jenama DUMEX itu menjadi susu rasmi dia...
nampaklah iqi begitu serasi...
paling penting habis diminum sehingga kadang kala mahu ditambah 3 botol...
bila usianya 11 bulan aku telah campurkan sedikit dengan milo...
selalunya aku akan buat masa makan tengahari...
entah boleh atau tidak aku sendiri kurang pasti...
apa yang aku buat adalah mengikut naluri ke-ibu-an ye...

jadi mulai minggu ini hinggalah masa yang akan menentukan inilah susu DUMEX terbaru untuk hero kecil...





seperti biasa ianya mengikut tekak iqi...
setiap 2 minggu pasti aku akan ke kedai 99 ataupun KK untuk membeli stok susu yang baru...
habis satu pek akan aku topup lagi dua pek...
tugas yang 11 bulan aku lakukan dengan girang sekali
:)

Tiada ulasan: