Isnin, 18 Jun 2012

ini cara aku berhibur!!!


sogo sangat ramai dengan umat manusia yang datang dari mana...
tingkat bawah saja yang aku jelajahi...
rembatlah minyak wangi yang tertera tanda diskaun...
tak sanggup bersesak-sesak...
tukar arah tujuan ke taman ampang hilir...
mujurlah jerebu tidak seteruk hari sabtu...
jalan-jalan sambil memimpin tangan hero kecil...
budak bila dapat kaki mana reti duduk diam...
cukup syarat dua pusingan terus ke kedai bapa mertua...
seperti biasa makan dan minum percuma...:)

selepas ini aku dan wan akan pergi menonton wayang...
apa ceritanya belum pasti lagi...
orang ajak jadi jangan lepaskan peluang...
lagipun hari isnin mood bekerja memang zero ye...
sumpah!!!

hiburan cara aku adalah begini...
jika tidak ke karaoke inilah terapi aku...
begitu juga dengan ber-shoping...
pergi sorang-sorang pun tak kisah sebenarnya...
tetapi bila ada orang sudi temankan...
apa salahnya kan...?

adios!!!

Tiada ulasan: