Isnin, 4 Jun 2012

aku ada kamu!!


bulan hadapan genaplah setahun usia hero kecil...
sumpah...semacam tak percaya yang detik itu akan dia lalui...
pantas masa berlalu...
malam tadi sedang menidurkannya aku tatap wajah suci itu...
mukanya yang persis wan membuatkan hati aku tiba-tiba sebak...
bukan mahu menangis cuma hati ini terlalu gembira melihat perkembangannya dari bayi hinggalah kini...
satu keajaiban yang sukar dilafazkan...
melihat dia membesar di hadapan mata dengan sihat dan riang...
setiap keletahnya amat menghiburkan kami...
hari-hari ceria selama mana kehadiran dia dalam hidup kami suami isteri...
anugerah terindah sepanjang hayat...



aku tidak menyangka sejauh ini langkah aku...
jatuh bangun kemudian bangkit semula tanpa menoleh ke belakang...
tawa tangis telah menghiasi kalendar hidup aku...
ditemukan dengan sang arjuna yang kuanggap sahabat selamanya...
kekuatan,dorongan serta kesabarannya membuatkan aku bertekad untuk menjadi seorang isteri dan seterusnya mama yang terulung...
selagi masih ada mereka di sisi aku yakin bahagia itu pasti menjadi milik kami sekeluarga...
Insya-Allah!!!

notakaki:prinsip kebahagiaan adalah jangan bandingkan kehidupan kita dengan orang lain!!!

Tiada ulasan: