Selasa, 17 Januari 2012

saya suka kerja saya...

hari2 aku rasakan cepat sungguh masa berlalu..
begitu juga dengan tugasan di pejabat...
secara jujurnya aku sukakan apa yang aku lakukan kini...
walaupun membuat 2 kerja dalam 1 masa sungguh aku tidak rasakan ianya membebankan...
jadi tidaklah aku merasa bosan apabila tidak mempunyai kerja..
semangat ke pejabat pun semakin lama semakin berkobar2...
benar kata orang menjadi isteri,ibu dan wanita bekerjaya tidaklah susah pun..
asalkan pandai membahagiakan masa sudah memadai..
walaupun mempunyai karier sendiri aku masih mempunyai waktu untuk keluarga terutamanya hero kecilku itu..
inilah kellebihan yang Allah berikan kepada kaum wanita...
harus sentiasa pandai membahagiakan masa sebaik2nya..
kerana masa itu emas...

apapun aku suka hidup aku kini!!!

bahagia teramat sangat...

adios!!!!!!!

Tiada ulasan: