Khamis, 5 April 2012

mungkinkah detik itu akan kembali!!



apa agaknya yang kami fikirkan ketika ini ya...
ini merupakan gambar candid yang paling aku suka...
ketika sesi pre wedding ini berlangsung kami tidak mempunyai apa-apa persediaan...
lebih ke arah santai...

pada awalnya memang kami berdua agak kekok...
mujurlah ketiga-tiga jurugambar memberi kerjasama yang baik...
dan paling penting sikap mereka yang sama-sama gila dan sporting...
mereka tidak lokek memberi idea...
malah kami juga sempat bergelak ketawa sakan semasa bergambar...

sumpah aku rindukan detik ini...
teringin mahu mengadakan sesi bergambar dengan anak pula...
rancangan sudah ada malah telah aku server beberapa pakej yang bersesuaian dengan bajet dan kehendak aku...
aku berkira mahu berbuat demikian genap setahun usianya iqi...
pasti meriah dan akan menjadi lebih menarik...
aku tidak mahu bercerita lebih lanjut...
harus sabar menunggu...

dan moga-moga impian aku itu menjadi kenyataan...
Insya-Allah!!

2 ulasan:

wanie berkata...

mesti lu fikir habislah malam pertama nanti,kakakkakaka...

jgn marah

ZUERA berkata...

siottttttttt!!!!!
tunggu lu petang ni...gua cincang lu sampai lu mereng