Rabu, 17 Ogos 2011

sebulan sudah kamu ya!!!!!!


khamis ini genaplah sebulan umurnya rifqi...
perkembangan rifqi dalam masa sebulan ini sama seperti bayi2 lain...
melihat rifqi membesar di depan mata amatlah menyeronokkan...
lebih2 lagi sekrang dia sudah pandai gelak dan pergerakkan tngan dan kaki beliau semakin aktif...
rifqi sangt2 kuat menyusu...apabila bangun saja tidur menjadi kemestian pada aku menyusukannya...
konsep aku dalam penyusuan adalah pada siangnya aku memberi susu formula jenama dugro dan pada malam harinya pula aku menyusukannya melalui susu ibu....
memang umur seperti rifqi tidak digalakkan memberi susu formula tetapi apakan daya kdg2 susu ibu tidak dapat menampung keperluan rifqi...
maka aku terpaksa mencari alternatif lain agar rifqi dapat menyusu dengan sepuas2nya...
namun aku bersyukur setakat ini rifqi dapat menerima kedua2 susu ini....



kepada kamu wahai anakku,MUHAMMAD RA'IF RIFQI...membesarlah kamu dengan sihat dan aktif...
kehadiran kamu menceriakan kehidupan mama dan babah...
mama dan babah sangt2 sayangkan kamu!!!!!
muahssssss

Tiada ulasan: