Selasa, 23 Ogos 2011

hidup umpama roda!


hidup ini kadang2 boleh diumpamakan seorang roda...sukar untuk dijangka apa yang akan berlaku pada masa depan...kdang2 amat takut untuk menghadapi pancaroba yang pelbagai rencah ini...tetapi bukanlah namanya kehidupan jika tidak diuji dengan pelbagai2 cabaran...agak sukar untuk mentafsirkan perjalanan hidup yg terkadang membuatkan aku berfikir adakah segala kegembiraan ini akan selamanya milik aku?
ah.....persetankan semua ini!!buat ketika ini aku bersyukur kerana berjaya menempuh segala rintangan dan dugaan dengan jayanya...walaupun terkadang semacam mahu tergelincir tetapi hati aku sangt cekal untuk menghadapi semuanya itu...terima kasih kepada Allah kerana masih memberi peluang kepada aku menikmati kebahagiaan yang sedang aku lalui ini...doa aku tidak putus2 agar kebahagiaan ini berkekalan...

aku sangt bersyukur kerana dipertemukan dengan suami aku sekarang ini...bukan mahu memuji secara berlebihan tetapi itulah yng aku rasakan...dia menerima segala kelebihan serta kekurangan aku seadanya...kesabaran beliau amat2 menyentuh hati aku kadang2..susah senang kami lalui bersama2...namun biarlah semua kisah cinta antara aku dan beliau menjadi rahsia kami sahaja...apa yang penting semoga jodoh kami hingga ke akhir hayat....lebih2 lagi dengan kehadiran anak diharapkan kasih sayang antara kami semakin bertambah...INSYA-ALLAH!!!!!!

assalammualaikum....

Tiada ulasan: