Selasa, 4 Oktober 2011

terrajin sudah

hari ini aku terlebih rajin...
sebabnya,pukul 5 pagi aku sudah bangun...
selepas itu apa mimpi aku terus ke dapur masak nasi goreng untuk bekalan wan ke pejabat...
inilah kali pertama selepas bersalin aku bekalkan sarapan pagi,hahhaa
ter-rajin pula lah aku hari ini....
wan pul terpinga2 dia apabila melihat aku di dapur tadi...
terus tangannya mengusap kepala aku mahu memastikan samua ada aku ini sakit atau sebaliknya...hahhaha
kelakar pun ada sebenarnya...

diharapkan kerajinan ini berpanjangan selamanya...
mood masak pun sudah kembali...
cakap sahaja mahu masak apa sedaya upaya akan aku usahakan...
goggle kan ada!!!

notakaki:bila bangun pagi2 bgini habis semua kerja rumah telah beres...oh nikmatnya menjadi surirumah!!1

1 ulasan:

KAK RAINBOW berkata...

oh rajinnya awak zuera bangun pagi dah masak