Ahad, 23 Oktober 2011

hujung minggu saya duduk rumah sahaja..

salam hujung minggu semua...

aktiviti aku minggu ini agak padat juga
semalam, kerja2 pemasangan kabinet dapur telah berjaya dilaksanakan...
agak lama juga kerja2 berikut dilakukan iaitu dari jam 930 pagi hingga 530 petang....
makanya duduk rumah sahajalah...
malamnya pula sibuk berkemas menyusun barangan yg hendak diletakkan di dalam kabinet tersebut...
hasilnya sangat menggembirakan kami suami isteri...
tak sia2 tunggu lama2 kerna ianya menepati citarasa kami berdua...
selepas ini harus menumpukan perhatian kepada almari dalam bilik pula....
mengikut rancangan kami mahu memasang almari baju yg kekal...
tak perlu ubah2...
senang sedikit ada almari tetap ini
kami memerlukan almari sedemikian kerna mahu menampung baju2 aku yg terlalu banyak...
maklumlah orng perempuan bajunya lagi banyak dari org lelaki....
malaslah hendak beli 2 almari kerna ianya akan menyempitkan ruang...

aku belajar ini pun dari majalah ikea...
cantik juga kalau ada almari tetap ini....
banyak benda boleh diletakkan....

baiklah kita berhenti dulu cerita pasal hal ini....

petang ahad seperti biasalah aku akan hantar rifqi ke rumah emak aku...
dulu aku agak sedih,gundah dan hiba...
namun kini perasaan itu dapat aku atasi...
apalah hendak dilayan sangt perasaan itu kerna rumah emak dan aku bukanlah jauh...
kalau terlalu rindu aku singgahlah rumah emak,hahahhaha

memang best kalau rumah emak dekat dengan kita

jumaat lepas rifqi demam dan makanya terpaksa aku ambil cuti.
demam selepas kena cucuk untuk 3 bulan agaknya????
doktor cakap demam biasa sahaja...
tak perlu risau apa2...
cuak juga aku bila emak telefon pagi jumaat mengatakan anakku menangis semalaman...
alhamdullilah selepas balik dari berjumpa doktor rifqi tersenyum padaku...
bermain riang seperti biasa...


tak ada apa2lah zura...demam2 biasa je tue
anak mama kuat orangnya,hehehhee


itu sahaja cerita aku di hujung minggu.....

duduk di rumah itupun kadang2 sangt indah!!!!!

Tiada ulasan: