Khamis, 6 Oktober 2011

mahukan percutian bertiga

aku adalah seorg yg suka melancong...
masa bujang dulu tiap2 tahun mesti aku melancong...
tak kira melancong dalam atau luar negara....
sebulan sebelum bernikah pun sempat lagi ke negara jira,hehhehe
aku paling sukakan aktiviti snokling
rasa tenang sahaja apabila berada di dalam air...
sambil itu dapat menikmati keindahan terumbu karang...
sungguh indah ciptaan Allah...
SUBHANALLAH!!!!!

untuk tahun 2011 ini langsung aku berkesempatan untuk berlibur..
angan2 selepas bersalin mahu melancong bertiga lebih2 lagi ulang tahun berkahwinan tinggal kurang seminggu lagi...
namun akibat kekangan masa membantutkan semuanya itu...
jadual wan sangt2 padat pada tahun ini...
ditambah pula kini kami sedang meng-renovate rumah...
selepas itu ashik ulang alih ke ipoh untuk menguruskan hal pembelian rumah lagi...
jadi masa bila hendak melancongnya???
harus menyelesaikan hal2 yg penting dahulu...
melancong bila2 pun boleh pergi...
tunggu rifqi besar sedikit baru seronok pergi melancong,hehehehhe

tahun ini tahun yg agak sibuk bagi kami suami isteri...
hajat untuk mengubahsuai rumah hampir2 tercapai...
kerana rumah aku sudah jadi macam tapak pembinaan,hehehe
syukur dapat menunaikan hajat di hati..
apabila semuanya sudah selesi barulah ke agenda seterusnya iaitu melancong...
yeahhhhhh!!!!

notakaki:sedang menunggu jadual wan yg tidak sibuk kerana katanya ingin menyambut ulang tahun perkahwinan...masanya belum dapat dipastikan namun tempatnya tsangt2 pasti,hehee...
kesimpulannya harus bersabar menanti kefreean encik ridzuan

Tiada ulasan: