Khamis, 27 Oktober 2011

alahai opah!!!

pagi2 lagi emak aku sudah telefon..bertanyakan khabar cucunya yg sorang itu,hahhaa...
ini mesti kes rindu lah...yelah 4 hari tak dapat menatap wajah cucu kesayangannya itu...

sabar ye emak...4 hari tu tak lama pun

mulai hari ini sampai sabtu aku akan berkursus di PD....
oleh kerana aku dapat satu bilik seorang makanya aku bawalah en.ridzuan dan hero kecikku itu...
sambil berkursus sambil bercuti...
inilah dinamakan sambil menyelam minum air,hahahhaha

seronok sangt!!

hari ini aku bawa anakku ke pejabat...
lepas zohor maka berangkatlah kami ke PD....
syukur sebab dia tak banyak meragam...

notakaki:rasa kelakar juga bila subuh2 emak sudah telefon...

alahai cucu opah!!!

2 ulasan:

Mayudi + Asniza = Alya + Alesya berkata...

wahhh, zura bawak baby g opis,,, bleh cubit2 pipi,,uhuks,,,

Mayudi + Asniza = Alya + Alesya berkata...

wahhh, zura bawak baby g opis,,, bleh cubit2 pipi,,uhuks,,,