Selasa, 11 Oktober 2011

berkelah di ulang tahun perkahwinan.....

salam....
sempena ulang tahun perkahwinan pertama wan telah membawa kami sekeluarga ke port dickson...
jumaat malam,7/10/11 wan bagitau esok bangun pagi kerana kita akan pergi berkelah...
destinasinya adalah port dickson...
wah,gembiraya....
kata wan dia minta maaf sebab hanya mampu pergi PD saja...katanya hotel semuanya sudah penuh maka dia mengambil keputusan untuk berkelah saja....
aku ok sahaja..tiada bantahan..
rasa sayu juga sebab berkali2 dia minta maaf sebab ulang tahun perkahwinan kali pertama tak disambut secara besar2an...
aku faham...
kekangan masa kan?
tak kisahlah sambut di mana2 pun asalkan ada satu keluarga cukup membahagiakan..



kami sampai kira2 jam 11 pagi...
selpas wan pasang khemah terus landing reht2 kn badan..
angin yg sepoi2 bahasa menambahkan kemengantukan mata ini,hehhe
jadi sempatla aku tiduor dalam 30 minit,hahaa
anak aku pula sangt2 cemerlang...langsung tak meragam

bagus anak mama...syabas!!!!

selepas sahaja sembahyang zohor,kami terus ke laut...
wan sahaja yg mandi...
aku dan rifqi sekdar main2 air sahaja...
sekali lagi rifqi telah memberi aksi yg cemerlang kerana dia langsung tidak takut air...
bila aku letak sahaja kakinya di dalam air terus gelak keriangan...
wah,nanti apabila rifqi sudah besar bolehlah bawa berenang...





kemuncaknya acara memotong kek yg di sponsor oleh encik suami...

terima kasih atas percutian hebat ini....

selpas ini bolehlah pergi berkelah lagi,hahhaa

suka sangt!!!!!

Tiada ulasan: