Isnin, 3 Oktober 2011

persetankan semuanya itu...

monday blues kembali lagi..
bagi aku hari2 adalah sma..
oh...lagi 2 minggu sahaja rutin harian kembali normal seperti biasa...
bangun pagi terus ke tempat kerja....
petang pulang ke rumah maka bertukarlah karektor...
pastinya aku akan merindui saat2 begini...
menjadi surirumah sementara waktu adslah sesuatu yg sukar untuk dilupakan...
anak adalah segalanya...
apabila anak ada di depan terus lupa tentang makan minum mandi dll..
anaklah yg akan didahulukan....

apabila semakin dekat hari untk bekerja makin bercampur baur persaaan ini...
namun fatamorgana hidup harus diteruskan...
fasa pertama telh aku lalui dengan jayanya...
kini fasa kedua yg aku sendri tidak tahu adaka aku mampu lakukan...
menjadi ibu,isteri dan wanita yg bekerja sekaligus...
untuk menjadi supermak memang memerlukan kesabaran yg sangt2 tinggi..
aku ykin boleh lakuksn walaupun agak samar2...
aku percaya selg kita lakukan dengn ikhlas Allah akn memudahkannya...

persetnkn semuanya itu...
kerana bahagia itu sedang melingkari hari2 aku bersama mereka yg tersayang!

Tiada ulasan: