Jumaat, 7 Disember 2012

hidup ini penuh drama


sebenarnya aku ini peminat drama...
aku suka tengok drama sebab banyak episod...
tapi tak adalah sampai beratus episod...
paling banyak pun 30 episod...
lebih daripada itu memang malas nak tengok lagi...

sejak akhir-akhir ini selera aku lebih kepada drama berbentuk misteri,penyiasatan,thriller dan seangkatan dengannya...
aku lebih gemar menonton drama sebegini kerana sifat ingin tahu dan berfikir...
kalau dulu aku layan drama jiwang-jiwang...
tapi aku rasa cukup-cukuplah...

bagi aku CSI MIAMI paling menarik...
masa bujang aku layan jugalah...
sebab aku suka karektor pelakon utama dia iaitu horatio...
bila dah kahwin jarang sekali aku ikut episod ini...
kesempatan cuti tanpa gaji aku tebus balik minat tue...


hidup aku inipun banyak misterinya...
kalau didramakan lagi baguskan,hehehe...
namanya pun hidup kan...
haruslah penuh dramakan...?



notakaki:drama hidup kalian bagaimana pula?

1 ulasan:

penunggang.bulan.putih berkata...

aku pun peminat csi..tapi terbalik lak ngan ko..csi miami plg aku tak suka sbb menyampah dgn horatio..lagi-lagi time dia nak tanggalkan spek hitam dia dengan penuh gaya..ee..nyampah hehe

tapi aku tgk jugak stp minggu..^_^