Isnin, 10 Disember 2012

cerita merepek hari ini!!


orang lain dah selesai buat SKT dan LNPT,aku baru terhegeh-hegeh...
kena rujuk dengan orang yang tanggung kerja akulah...
buat masa ini tidaklah sibuk kerja aku...
mana-mana yang diarahkan bos aku ikut saja...
namanya pun "saya yang menurut perintah" atau lebih senang dipanggil SYMP...
jadi waktu bekerja harus begitulahkan...

hujan telah membantutkan program aku untuk berjalan-jalan menghiburkan hati semalam...
namun rasa gembira jugalah sebab sabtu dapat buat rekreasi berkuda di tasik titiwangsa...
tak mahal pun harganya cuma RM1.00 saja...
cuma wan dan iqi saja yang naik...
aku hanya berdiri di tepi pagar sebagai pemerhati...
habis pusing-pusing membuli kuda tetiba wan ajak pergi sunway pyramid...
seperti orang disorongkan bantal aku terus setuju...
tak beli apapun...
hanya cuci-cuci mata saja...
terasa lain pula kompleks membeli belah ini...
itu tandanya memang agak lamalah aku tak jejak kaki kat sini...
ketinggalan betullah,hahhahaha!!!!

1 hari untuk aktiviti bersiar-siar dan 1 hari adalah bersantai di rumah...
bagus juga idea wan...
sekurang-kurangnya tidaklah aku mengadu penat bila mahu kerja keesokkan harinya...
paling penting tak kisahlah di mana atau apapun aktiviti dilakukan asalkan bersama tersayang itu sudah cukup memadai...
setuju tak?


notakaki:1-1 belum cukup selesa buat pasukan harimau malaya...apapun marilah kita doakan buat kejayaan mereka...saya sayang malaysia!!!

Tiada ulasan: