Selasa, 6 Mac 2012

sila jujur!!!




aku sudah jujur...
sudah aku terangkan dengan sebenar-benarnya...
aku tak punya rasa yang kau rasa...
jadi kenapa kau begini?
apakah kerana realiti itu menyakitkan?

kalau begitu,lupakan kejujuran...
abaikan kebenaran...
hiduplah dalam angan.

tapi harus diingat,suatu masa kau pasti akan mengerti...
dengar kata-kataku ini...
bangkitlah dari mimpi,sedarlah dari ilusi...
hidup tak seindah yang diimpikan...

aku punya rasa melainkan hanya pada dia...
tidak pada kau atau yang lainnya...

maaf!!!!!

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

makin cun pasti suami semakin sayang

wanie berkata...

seperti ada kenaikan pada pipi andalah..but cantik
serius!

ZUERA berkata...

terima kasih tanpa nama...

ZUERA berkata...

wanie sayang kenaikan pipi inilah yang disukai oleh encik ridzuan...
katanya lebih baik begini dari berkeadaan dulu...
tidak suka kurus waktu dulu2...
hahha...tapi aku tidak suka keadaan begini...
ur advised plzzz