Jumaat, 23 Mac 2012

futsal time!!


kali terakhir aku main futsal adalah sebelum mengandung...
jadi,inilah masa yang sesuai untuk aktif kembali...
harus mengucapkan terima kasih kepada teman-teman yang bersabar menanti...
hasil berkat berjoging aku berharap agar stamina aku akan seperti dahulu...

teruja sudah tentulah...
memang menjadi hasrat aku untuk aktif berfutsal kembali...
aku rasakan inilah satu-satu sukan yang secocok dengan aku...

aku ingat lagi pada mula berjinak dengan futsal...
apa skill pun aku tak tahu...
namun berkat tunjuk ajar wan akhirnya berjaya juga aku memahirkan diri dengan beberapa skill yang ringkas...
minat aku ini lebih mengisi masa lapang sahaja...
tidaklah tiap-tiap minggu akan turun padang...
bergantung juga kepada masa dan situasi teman-teman futsal yang lain...
selalunya kami akan main pada malam jumaat...

kawan-kawan semua mari kita terjah ampang sport planet malam nie....

 

chaiyok!!!!




Tiada ulasan: