Khamis, 8 Mac 2012

happy woman day!!


salam 1 malaysia....
selamat hari wanita kepada wanita-wanita di luar sana...
tidak kira wanita yang sudah berusia ataupun yang baru masuk alam remaja...

banggakah kita menjadi wanita..?

seharusnya banggalah ye!!!

aku bangga sebab wanita hari ini lebih pandai dari lelaki...

aku bangga sebab lebih ramai wanita di universiti...

aku bangga sebab wanita kini boleh bawa kereta sendiri...

aku bangga sebab wanita sekarang lebih ramai berjawatan tinggi...

aku bangga sebab ada sudah menteri bergelar isteri...

aku bangga sebab sudah ada wanita yang jadi juruterbang...

aku bangga sebab wanita kini makin cantik dan bergaya...

aku bangga sebab wanita yang jadi gabenor bank negara...

aku bangga sebab yang melahirkan ku adalah seorang wanita...

aku bangga sebab yang membesarkan ku adalah seorang wanita...

aku bangga sebab yang mengajar ku hidup adalah wanita...

aku bangga sebab yang selalu sediakan makanan setiap hari adalah seorang wanita...

aku bangga sebab wanita itu adalah ibuku...

dan aku bangga kerana menjadi seorang isteri,ibu dan wanita bekerjaya...



SELAMAT HARI WANITA!!!!

Tiada ulasan: