Khamis, 2 Ogos 2012

contoh hidangan untuk si kecil...


baiklah atas permintaan kawan baik  di YM aku tunjukkan contoh KUANTITI hidangan yang aku masak untuk iqi...


ini menu dia semalam...
sup ayam ala mama iqi...
stail aku adalah lebihkan lauk dari nasi...
sebab tak mahu dia berasa jemu asyik makan nasi saja...
hiasan itu aku reka semata-mata mahu menarik minat dia untuk makan...
maaflah jika ianya tidak mencapai kriteria seorang masterchef,hehehhe...
yang penting hero kecil suka dan kenyang...

selepas ini aku kena bagi dia makan selain dari nasi...
oh...bila fikirkan hal ini membuatkan aku begitu teruja sekali...
kerana dari zero pasal masak kini saksikanlah sendiri...:)


notakaki:wan tiada di kuala lumpur...dia ada kerja luar kat pulau pinang...jadi hari ini dan esok pergi kerja sorang-sorang!!!

1 ulasan:

wanie berkata...

rajin sungguh ko ye bai.bagus,bagus