Jumaat, 20 Disember 2013

Cerita Hari Jumaat..!!


Hati rasa gumbira sebab minggu depan akan bercuti selama seminggu..
Makanya gigih jugalah aku menghabiskan kerja yang tertunggak..
Tak mahu ada "panggilan" tatkala sedang bersantai bersama keluarga tersayang..
Tak kemana pun..
Saja melapangkan masa lebih sedikit dengan anak-anak..
Hanya aku yang cuti panjang..
Wan kena kerja..
Sadiskan bunyinya..
Takpelah Emak kan ada..
Sambil-sambil tue dapatlah bawa Opah Eky dan Raiqa bersiar-siar..
Ke mana destinasinya belum ada dalam senarai..
Tunggu dan lihat sajalah..


Rezeki tengahari tadi..
Ada orang belanja makan Pizza Hut..
Then, lepas solat Jumaat dijamu pula dengan KFC..
Bos aku yang belanja..
Memang dilimpahi dengan makanan lah hari nie..
Syukur Alhamdullilah..!!

Esok dan Ahad akan ke Sabak Bernam..
Menghadiri pernikahan sepupu belah aku..
Tak sabar rasanya nak masuk kampung,hahahah..
Jadi malam ni harus berkemas apa yang patut..
Harap-harap anak-anak aku dapat sesuaikan diri..
Dan paling penting tak meragam..!


Okie..bai~~~~

Tiada ulasan: