Isnin, 7 Oktober 2013

Rangkuman Cerita..!!



Minggu baru yang menyegarkan..
As usual my weekend is fun..
Mari mulakan dengan ulasan tentang preview movie KL Gangster2..
Jumaat lepas tepat jam 12 tengahari aku dah keluar pejabat..
Takut kalau lambat jalan sesak..
Lokasi menonton di GSC Times Square..
Waktu siaran jam 12.30 tengahari..
Tengok sorang-sorang..
Durasi cerita selama 1 jam 50 minit..
Keseluruhannya aku bagi 4.5 bintang..
Maknanya memang berbaloi-baloi okie..
Hasil sentuhan Shamsul Yusof kali nie boleh dibanggakan..
Puas hati sesangat..
Paling aku suka watak Rosyam Nor aka Tailong..
Zizan memang kelakar habis..
Aoran Aziz dan Adi Putra seperti biasa lakonan mereka menyakinkan..
Begitu juga dengak pelakon yang lain..
Semuanya best....
Aku syorkan pergilah tengok..
Kerusi hampir penuh masa hari Jumaat tue..
Jadi apa tunggu lagi..
Mohlah kita ke panggung,heheheh...!




Tak banyak aktiviti yang kami lakukan semalan dan kelmarin..
Lepas makan tengahari bawa anak-anak jalan ke taman permainan..
Habiskan masa kat sana..
Cuma semalam singgah ke AEON Maluri beli barang dapur untuk rumah Emak..
Itulah rutin bulanan sejak 2 tahun nie..





Hari nie sampai Jumaat ramai bebudak pejabat pergi Langkawi..
Sunyi sikitlah..
Tak kisahlah janji kerja aku berjalan seperti biasa..!




Tiada ulasan: