Rabu, 9 Oktober 2013

"Love You Mr Arrogant" - I like..!!


Habis cerita "Cinta Jannah" aku layan pula yang nie..
Paling aku suka watak heroinnya..
Happy go lucky dan jenis selamba..
Walaupun kadang-kadang dia menangis tapi masih dengan perangai gila-gila..

I like this woman,hahah

Sebelum jam 7.00 malam aku akan pastikan anak-anak dah mandi..
Kalau joging aku cuma luangkan masa selama 1 jam..
Jadi pukul 6.oo petang lepas ambil Raiqa,aku uruskan dua beradik tue dulu..
Masak bergantung pada situasi dan kerajinan..



Tepat 7.00 malam terpacaklah aku depan tivi..
Sambil tonton sambil melayan anak..
Tapi masih boleh tumpukan perhatian lagi..
Wan pun sama-sama tonton ye..
Eky macam biasa kasi tengok Upin Ipin senyaplah dia..

Tamat siaran,solat bergilir-gilir barulah kita makan malam..!!



Notakaki : Tak suka perempuan lembik-lembik..Sikit-sikit nangis..Bosan...!






Tiada ulasan: