Rabu, 28 September 2011

selamat tinggal syawal

huhuhu,sob,sob,sob(nada sedih)
arini 28 september 2011 bersamaan 30 syawal...
berakhirlah bulan syawal untuk tahun ini...
semoga kita ketemu lagi pada tahun hadapan...
sebelum ini aku ingin memohon maaf kepada rakan2 yg tidk dapat aku hadiri rumah terbuka mereka...
terima kasih atas jemputan kalian...
raya kali ini tak menang tangan aku memenuhi jemputan rumah terbuka...
tak sangka penangan mendapat orang baru terlalu besar kesannya
hampir setiap minggu ada saja rumah terbuka yg kena dihadiri...
keutamaan harus diberi kepada adik beradik,kaum keluarga terdekat dan rakan2 akrab...
sebulan memang tidak cukup bagi orang yg menyambut raya kali pertama sebagai isteri dan ibu seperti aku...
apapun sangt seronok kali ini....lebih2 lagi rifqi mendapat duit raya yg agak banyak jugalah...
harus dibuka akaun untuk dia....

syawal kali ini amat memberi seribu erti pda kami sekeluarga...
walaupun kami suami isteri berasal dari kuala lumpur tapi kemeriahan tetap dirasai...
nasib baik aku habis pantang raya kedua...
kalau tak duduk rumah sajalah.

sehingga kita berjumpa hingga tahun depan...
namun kita masih ada satu lagi raya iaitu raya korban...
bolehlah makan rendang lagi sekali,hahahha

salam rabu yg cukup indah!!!!!!!

Tiada ulasan: