Khamis, 15 September 2011

akhirnya DIA setuju!!!!!

hasil perbincangan bersama ttg penjagaan rifqi apabila aku kembali bekerja telah diperolehi...
setelah menimbang segala dari pelbagai sudut maka kami bersetuju tender tersebut akan diberikan oleh mak aku,hehheehe
tetpi......ianya bersyarat juga la...
wan meminta rifqi akan dijaga sebelum umurnya setahun...
jadi kesimpulannya selepas umurnya rifqi setahun wan akan menggaji pembantu rumah seperti yg pernah aku coretkan dulu...

mahu tidak mahu aku haruslah bersetuju...
kami berbuat demikian kerna tidak mahu mengecilkan hati nurani seorg nenek yg mahu membela cucunya...
almaklumla rifqi merupakan cucu yg sulung dlm keluarga aku...
inilah dinamakan sepakat membawa berkat...

terima kasih kepada wan kerna memberi peluang kepada mak mertua mu menjaga rifqi....
pastiya rifqi akan dijaga baik oleh atuk,nenek,mak ngah dan acunya...
syarat yg kamu berikan itu akan saya cuba penuhi.....
tak susah pun...google kan ada,hehehhe!!!!

Tiada ulasan: