Jumaat, 18 Mac 2011

senyum.........tak perlu kata apa2!!!

hai salam jumaat....
esok dah cuti.....
horeeeeeyyyyyyy suka sangt!!
tapi lom ada perancangan nak ke mana...
maybe nak layan HIKAYAT MERONG MAHAWANGSA kot???
member2 aku kata meletopsssss gak citer tue....
ni yang wat tak sabar mahu ke panggunggggggg......
em.....malam nie senang2kan hati melayan raja lawak....
juaranya???????
tak kisahlah sesapa pun......
aku layan jeee.....

aku rasa skrang nie cepat benar masa berputar.......
kenapa erk???
sebab sedar tak sedar dah bulan 4....
tiap2 hari aku tak terasa pantasnya masa itu..
jika dihitung2 lah tak terasa langsung 26 tahun umur aku kini......
dalam usia sebegini bayak yang telah aku tempuhi
suka duka pahit manis kelat masin payau semuanya bercampur baur....
aku penah mengalami situasi sukar dalam hidup yang terlalu payah untuk dikongsikan.....
pada aku yang lepas biarkan saja berlalu....
aku lebih suka fokus pada masa depan dari menoleh ke masa silam....
bila aku renungkan kembali semua itu mengajar aku menjadi lebih matang kuat dan cekal...
guru yang terbaik adalah pengalaman....
mana boleh dijual beli.....
begitu juga dengan kehidupan aku sekarang
hari2 yang aku lalui sangt tenang dan gembira.......
walaupun hari2 aku lakukan perkara yang sama tapi bahagianya sukar untuk dihuraikan.....
kebahagian yang pada aku tak perlu dipamer2kan kepada umum....
cukuplah kita dan pasangan yang mengetahuinya...
bersederhana itu adalah lebih baik......
sebab itu aku selalu mengingtkan diri aku supaya mana2 entry aku di blog ini tidak bersifat ingin menunjuk2 atau berlebih2an....
sudah ramai bloger yang aku ikuti......
macam2 cara penulisan mereka....
bak kata orang lain orang lain caranya.......
tapi sebenar2nya aku lebih tertarik kepada cara penulisan blogger yang membina...
bukan setakat kisah keluarga malah diselitkan juga kisah2 yang memberi pengajaran....
input2 yang ditulis bukan saja memberi teladan malah aku boleh belajar sesuatu dari mereka....
aku akui aku masih hijau dalam dunia blogger nie....
tapi dari masa ke semasa aku akan memperbaiki cara penulisan aku...
aku juga akan mempelbagaikan entry pada masa akan datang...
segala teguran dan nasihat aku akan jadikan panduan....

ops agak skema entry aku kali nie....
apapun selamat bercuti semua.......
senyum selalu!!!!!!
jaga diri hiasi peribadi
adios
:):):)

Tiada ulasan: