Isnin, 21 Mac 2011

monday......the lovely day!!!!!

salam isnin semua....
apa cerita weekend korang semua???????
hopefuly semuanya baik2 sj.....
weekend yg beshhhh setelah sekian lama tak masuk ibo kata key ell akhirnya semalam saja jalan2 p saner.....
tujuannya????
cari langsirrrr baru,kakakka(poyos kan)
aslnya mahu ke ssf saja tapi bila lalu kat JAKEL dan terpandang iklan sale apa lagi terus terjah masuk.....
hahha niat asal mahu tgk2 saja.....
tapi kalau dah namanya pompuan kenyataan "mahu tgk2 saja" tinggal kata2 saja....
tanpa berlengah2 lagi terus ke tingkat 2.....
maka terpampanglah pelbagai2 jenis kain lagsir aneka warna,bentuk,citarasa dan sebagainya
nak kata rambang mata adalah dalam 70% juga,hahhaha
pilih punya pilih akhirnya aku ambil yang berbentuk organza...
dalam 3 helai juga lah aku rembat....
abis urusan memilih en tukang bayar dah sedia menanti di kaunter.....
selamat duit akuuuu,kakakka......
selepas tue tak kemana terus pecut balik umah dan sesi pasang memasang langsirr pun bermula...
horeyyyy....umah aku dah ada langsir baru!!!!

okey,okey,okey.....
yang tue cerita semalam...
tapi kisah ari sabtu sgt menggembirakan...
pagi sabtunya aku dan wan pegilah klinik untuk scan baby kami.....
kalau ikutkan memanglah terlalu awal lagi....
tapi sejak akhir2 ni aku ada mengadu dengan wan yang perut aku sangt3 sakit dan mengeras.....
entah macamna ari pagi sabtu tue dia ajak p klinik dan terus wat scan...
selepas siap2 apa yang patut terus ke klinik...
tak jauh pun kat area2 umah aku juga,hehehheh
hasil keputusannya sangt2 memberangsangkan
doktor kata baby sangat2 aktif....
kandungan aku teramat lah baik....
semuanya baik2 saja....
tapi yg ralatnya tak dapat dipastikan jantinanya......
doktor kata masih kecil lagi perutku nie,hehehhe
syukur........alhamdullillah......
apapun sangt2 hepi bila tgk baby kami aktif...
macam mama dan ayahnya juga....
sabar ye anakku...tak lama lagi kita akan berjumpa!!!!

(kesyia,kamu sangat comellahhhhh!!!)

Tiada ulasan: