Rabu, 2 Mac 2011

selamat datang ke dunia blog

hallu holla semua.....
ini adalah entry aku yang pertama...
aku sendri ketandusan idea untuk memulakan bicara....
jadi sbg permulaan aku perkenalkan diriku secara ringkasnya...
aku pemilik nama NOR BAIZURA BT BASIR aka ZURA....
umur dalam lingkungan 20-an(tekalah sendiri)......
dilahir dan dibesarkan di ibu kota kuala lumpur....
dari sekolah rendah hinggalah menengah aku belajar kat sekolah perempuan je(nama school aku sek.men.keb.perempuan pudu)
bila masuk uitm barulah pergaulan aku meluas sedikit.....
adik beradik tak ramai(3 orang je...)
sudah 5 thn bekerja di sektor kerajaan.......
baru 5 bln memegang status sebagai seorang isteri kpd EN. MOHD RIDZUAN BIN TUSHAN....
aku rasa setakat itu sahajalah sebagai pembuka kata.....
tunggulah entry aku seterusnya...
TUNGGGU.........!!!!!!!

3 ulasan:

Fuuhhhh la la ..... berkata...

waaaawiii cik zuera dah ada blog ar.... selamat datang ke dunia bloggers....

ZUERA berkata...

thanks......
baru nak belajar....hehehehhe

◘ummy gummy©◘ berkata...

pewiiit!!!
welcome to our group.heheh