Khamis, 9 Januari 2014

Tabita Kini Dihati..!!


Aku berjinak dengan Tabita sejak 4 bulan lalu..
Memula aku cuma beli yang Set Trial..
Then bila dah nampak hasilnya aku beli yang Set Regular pula..
Boleh bertahan lama sikit..

Pengalaman kali pertama pakai rasa cuak juga..
Sebab muka kita akan mengelupas dan menjadi tegang..
Tapi mengelupas kecil-kecilan..
Ia lebih banyak di bawah mulutlah..
Ada juga pengguna yang pakai tak mengelupas..
Bergantung pada tekstur kulit masing-masinglah..
Mujurlah hal tue berlaku dalam tempoh 2 minggu saja..
Dan sepanjang itulah aku berpantang tak pakai mekap..


Alhamdullilah kulit muka aku bertambah baik..
Tak kusam macam dulu..
Nampak lebih bersih dan glowing..
Nampaknya Tabita sangat serasi dengan kulit muka aku..
Ada jugalah perubahan..
Bukan nak jadi ratu cantik pun..
Atau meminta pujian manusia..
Asalkan menyenangkan di mata suami sudah cukup memadai..
Betul tak..?

In Shaa Allah aku akan terus menggunakan set ini..!
Memang harganya agak mahal..
Tapi jika mendatangkan hasil apa salahnya melabur..

Tepuk dada tanya selera..
Chill..!!







Tiada ulasan: