Rabu, 19 September 2012

lega selega-leganya!!!


lega di hati bila permohonan untuk cuti tanpa gaji selama 2 bulan diluluskan...
walaupun bukan secara rasmi sekurang-kurangnya aku mampu tersenyum...
inilah keputusan terhebat yang pernah aku lakukan...
alahan kali kedua ini memang mencabar diri...
lebih-lebih ianya berjangkit kepada ra'if rifqi...
sebagaimana batuk yang telah aku alami sebulan begitu jugalah dengan hero kecil...
episod kemuncak tatkala dia tiba-tiba muntah ketika sedang tidur malam ahad lepas...
aku berpendapat puncanya tentulah dari ibunya...
agak mustahil batuknya tidak hilang sedangkan sudah beberapa doktor kami temui...
merujuk kepada doktor pakar pediatrik aku kena tidur berasingan dengan hero kecil...
dan itulah yang sedang aku dan wan lakukan...

hasil perbincangan itulah kata sepakat yang aku dan wan capai...
tenang rasanya setelah semuanya hampir selesai...
duit tidak menjadi keutamaan buat aku kini...
kesihatan diri dan anak adalah paling berharga...
setuju!!!

Tiada ulasan: