Jumaat, 22 April 2011

layan blues......

assalammualaikum....
lamanya tak update blog...
agak busy sejak kebelakangan nie.....
ditambah pula dengan kekeringan idea untuk membebel di sini....
oh.......esok kemuncak segala persiapan yg telah aku lakukan untuk majlis makan2 sempena perasmian umah baru....
ah......sangt mendebarkan bila menantikan saat tu....
macam2 rasa ada......
sejak 2 minggu ni dalam kepala tak ada benda lain yg dipikirkan selain hal jamuan....
bab2 yg paling aku risau adalah katering....
harap2lah diorg sampai sebelum majlis bermula....
senang pakai katering ni tak payah pikir apapun...
bagitau nak menu apa pastu hulur je duit(bunyinya macam takbur ke)
ala manalah larat nak masak lebih2 lagi dengan keadaan aku macam nie....
buat kerja umah pun amik masak inikan pula nak masak.......
oh..........tidak!!!!!!!
aku harap makanan cukuplah berdasarkan jemputan yang aku dan wan undang tue....
dan paling2 penting diorang semua selesa sebab umah aku taklah besar....
its ok....aku akan melyani tetamu aku dengan sebaik mungkin....
yang paling utama kami berdua enjoy!!!!

Tiada ulasan: