Isnin, 11 April 2011

berjaya akhirnya......

hai...
entry kali ini dimulakan dengan kemenangan aku yg berjaya berdikari selama 3 hari tanpa wan.....
tahniah kepada diri sendiri,hehehheheheh
dari jumaat hingga ahad an p penang sebab ada pertandingan bola sepak....
memang wan ada ajak tapi memandangkan keadaan aku kini rasanya malas nak jalan jauh2...
maklumlah takut sebrang kemungkinan...
lagipun bukannya pergi bercuti pun
setakat tgk dia main bola kat sini pun boleh je.....
inilah kali pertama sejak kahwin aku ditinggalkan...
perasaan?????
tentulah kali pertama tue sedih tapi aku pikir yg baik2 sahaja....
lagipun sebelum kenal memang itulah minat dia....
bola sepak merupakan sukan kegemaran dia....
asalkan dia tahu membahagikan masa antara kerjaya,karier dan rumahtangga kira baguslah....

alhamdullilah semalam genaplah usia perkahwinan kami selama 6 bulan....
separuh bulan pertama dapat dilalui dengan baik...
bertambah bahagia bila ada benih dalam perut aku kini....
moga ianya mengertkan lagi ikatan kami....
INSYA-ALLAH....AMIN!!!!!!!!

okey gembirakan ati di hari isnin...
senyum sokmo!!!!



Tiada ulasan: