Selasa, 28 Jun 2011

nama kamu sudah ada..........

di saat menunggu bilakah masanya hendak bersalin ini bayak pula agenda aku...
ke sana ke mari sibuk mengalahkan perdana menteri,hahhaha
kerja di pejabat masih ada yang belum selesai lagi...
tapi bila difikir2kan kerja sampai bila2 pun takkan selesai...
ikutkan hati mahu saja amik cuti sementara baby keluar tapi memandangkan aku ini bukan jenis reti duduk diam maka aku batalkan hasrat itu...
menyentuh soal anak aku dan wan sudah mempunyai nama untuk anak kami...
mengikut perjanjian kalau baby boy wan akan berikan nama manakala baby girl aku pula yang akan namakannya....
oh.......sungguh tidak sabar menunggu kamu keluar wahai anaakku...
iras sapalah muka kamu kan?
9 bulan kamu dalam perut bermain2,menendang,bergerak2 dan pelbagai ragamlah kini tak sabar mahu melihat kamu keluar...
aku akui walaupun teruja bohonglah dalam hati ini tiada perasaan takut lebh2 lagi mengenangkan pelbagai2 versi bersalin dari teman2...
namun aku telah ingatkan diri sendiri supaya bertenang dan percaya pada diri sendiri semuanya akan baik2 sahaja....
inilah saat2 yang ditunggu oleh kami suami isteri....
berkat doa dari mak ayah,keluarga dan rakan2 aku sangt2 hargai...
malah lebih tersentuh ramai juga kawan2 yang sms bertanya khbar aku..
sangt2 meghargainya...
nanti bila baby sudah keluar bolelah korang datang melawat yerkkkkkk
jangan lupa ole2 nya sekali tau,hahahhaha

notakaki: annakku,semoga kamu keluar dengan sihat dan sempurna...ayah dan mama tak sabar tunggu kehadiran kamu...terutamanya ayah kamu sebab dia mahu kamu ada geng main bola,hahaha(tue pun kalau baby boy)...tapi mama tak kisah pun jantina kamu...janji kamu sihat seadanya.....

Tiada ulasan: