Ahad, 26 Jun 2011

3 hari tanpa kamu

oh.....dari hari ahad hingga rabu bermulalah kehidupan solo aku buat sementara
kerna wan telah pergi bercuti bersama2 rakan2nya di jakarta-bandung....
tidak mengapa aku kasi peluang kat dia merasa bujang sementara menantikan kelahiran anak kami...
selepas ni mesti kena jaga anak pula kan??????hahahah
maka aktiviti berjimba bersama rakan2 terpaksa dikurangkan....
selama kepergiaan beliau aku balik ke rumah mak aku,hehehhe
tidaklah rasa sunyikan??????
aku dinasihatkan supaya tidak tinggal keseorangan dengan keadaan aku yang semakin sarat ni...
perasaan ditinggalkan itu tidaklah terasa sangt sebab aku sudah banyak kali kena tinggal...
ops..jangan salah sangka....ditinggalkan atas urusan kerjaaaaaa!!!!!
cuma kali ini aku berharap baby tidak keluar sampai rabu ni...
biarlah bapa dia ada sekali....baru bermakna kehidupannnnnn ini
selamat hari minggu semua........

notakaki:selamat pergi dan pulang wahai suamiku...aku menunggumu!!!!!!!

Tiada ulasan: