Khamis, 26 Mei 2011

kaki kebengkakan

bila kandungan dah masuk 8 bulan kakiku sudah mulai sakit....
kadang2 rasa tak larat nak jalan....
aku sudah tak aktif macam dulu2 lagi
pergerakkan agak terbatas.....
kalau nak buat kerja rumah pun aku ikut mood....
tapi selalunya tertangguh saja sebab aku cepat letih.....
tapi paling sakit adalah kaki.....
kalau ikutkan hati mahu saja aku amik cuti tanpa gajiiii sampai bersalin..
huhuhu.........tapi apakan daya masih byak keja kat opis yang belum diselesaikan
tidak mengapalah tinggal lagi 2 bulan untuk berehat sepuasnya
(rehat ke?saja nak sedapkan ati,huhu)

apapun aku bersyukur lah sebab masih bertahan dlam mengharungi pengalaman mengandung.......
baru rasa insaf bila mengenangkan pengorbanan mak aku selama ni......
tue belum lagi pengalaman bersalin.......membesar,mendidik dan menjaga sampailah aku dah nak jadi mak orangg
oh bila kenang2kan memang tak terbalaslah jasa beliau kat aku dan adik2
pengalaman mengandung memang sesuatu yg sukar untuk digambarkan.....
walaupun sakit di sana sini tapi ianya amat membahagiakan.......
lebih2 lagi apabila dapat merasai pengerakkan bayi setiap hari......
setiap malam sebelum tido aku akan mengusap perut sambil bercakap dengan anak aku....
sangt2 mengujakan.........
oh anakku,sangt2 tdak sabar menunggu kamu lahir di dunia....
harapan aku semoga segalanya berjalan dengan lancar...
:):):)

Tiada ulasan: