Ahad, 29 Mei 2011

inilah dinamakan surirumah yg baik

2 ari bercuti aku tak kemana2
duduk rumah sambil mengemas rumah...
aktiviti yg sudah lama aku tak buat...
alhamdullilah sehingga kini aku masih larat buat kerja rumah walaupun tidak selincah dulu...
rancngan awal mahu membeli belah barangan bayi
tapi terpaksa ditangguhkan ke minggu hadapan
sebabnya.......
wan ada kerja yg terpaksa diuruskan....
jadi aku duduklah rumah 2 hari nie
yg paling best mood memasak sudah kemabali.....
best sangt2......
inilah dinamakan surirumah yg berjaya...
berjaya di hari weekend saja.......
hari lain minta maaflah...
memasak ikut mood lah
kalau penat aku tapau je lah lauk
kalau masak pun cuma masak yg simple2 je........

esok sudah keja.........ahhhhh sangt malasssssssssssss
lebih2 lagi bila kandungan dah masuk 8 bulan
berat semakin bertambah...
nasib baik ada wan,keluarga dan kawan2 yg byak memberi semangat.....
korang memang best.....
sayang korang..muahsssssss

Tiada ulasan: